Reklamace a vracení zboží
 
Jsme malá firma a i když vše před odesláním několikrát kontrolujeme, můžeme se někdy zmýlit nebo něco přehlédnout. Zde najdete informace, jak v takovém případě postupovat.

Zásilka je poškozená

Hned, jak se Vám balíček dostane do rukou, pečlivě ho prosím zkontrolujte. Pokud je jakkoliv poškozený, nepřebírejte ho a následně nám dejte vědět na email malvy@malvy.cz.

Balíček byl v pořádku, ale zboží je přesto rozbité

Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, prosím informujte nás o tom neprodleně na email malvy@malvy.cz - uveďte číslo zásilky a zašlete fotky poškozeného zboží spolu s celou zásilkou. Najdeme řešení, které Vám bude nejvíce vyhovovat – pošleme obratem nové zboží nebo Vám vrátíme platbu.

Zásilka nepřišla kompletní

Udělali jsme chybu a objednávka nepřišla kompletní? I v tomto případě nás prosím co nejdříve informujte na email malvy@malvy.cz. Scházející zboží Vám ihned dopošleme.

Produkty vám nevyhovují a chcete zboží vrátit nebo vyměnit

V tomto případě stačí do 14 dnů poslat zboží zpět. Předem nás prosím informujte na emailu malvy@malvy.cz a následně zboží dobře zabalte a zašlete na adresu:

Michaela Holečková

malvy.cz

Františka Malíka 988/53

43401 Most

Pokud se rozhodnete poslat balík přes Českou poštu, sledujte prosím doručení zásilky. Často se stává, že nám pošta balík nedoručí a ani nedá vědět, že je na poště uložen a vrací ho následně zpět.

Celkovou částku za objednané zboží Vám vrátíme obratem na Váš účet.

Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, dejte nám vědět na email malvy@malvy.cz nebo telefon +420704913810. Jsme tu pro vás každý všední den, na e-mailu a chatu i o víkendech. Moc rádi Vám se vším poradíme.